Porttelefon 

För att ändra eller koppla telefonnummer till porttelefonen kontaktas styrelsen via mail (endast ett nummer går att koppla). I mailet anger du 

    • lägenhetsnummer (föreningens tresiffriga beteckning), 
    • namn, 
    • telefonnumret som ska kopplas till porttelefonen. 

 

Kodbrickor 

Varje lägenhet har fått tre kodbrickor till porten. Önskas fler kan dessa köpas av medlemmen till självkostnadspris från vår leverantör. Beställningen görs genom att skicka ett mail till styrelsen. I mailet anger du 

    • lägenhetsnummer (föreningens tresiffriga beteckning),
    • namn och adress (kodbrickan skickas per post direkt till lägenhetsinnehavaren).
    • Läntmäteriets fyrsiffriga nummer

  

Nycklar till porten 

Varje lägenhet har tilldelats två nycklar till porten och övriga gemensamma utrymmen (vind och källare). Önskas fler kan dessa köpas av medlemmen till självkostnadspris. Beställningen görs genom att skicka ett mail till styrelsen. I mailet anger du 
  • Namn 
  • Personnummer

 

Dörrskyltar

Föreningen ansvarar för beställning av dörrskyltar till lägenheten, porttelefonen samt i namntavla i trapphuset. Kostnaden för denna debiteras nya lägenhetsinnehavaren och läggs på första avin. Skylten levereras så snart det är möjligt. Kontakta styrelsen om vilket namn som ska stå på dörren. Beställning av dörrskyltar görs genom att skicka ett mail till styrelsen. I mailet anger du  

    • Namn som ska stå på skylten, 
    • Lägenhetsnummer (föreningens tresiffriga beteckning).